{{{(>_<)}}} We'll Be Back!

KEJOHANAN BOLA JARING
BAGI SEKOLAH-SEKOLAH RENDAH KAWASAN BRUNEI IV
HARI KE-TIGA

SR Bengkurong Vs SR Jerudong
Kompleks Sukan Sg Kebun/Asam


Persaingan amat sengit. Masing-masing cuba mempertahan dan menambah jaringan dengan sedaya upaya. Beberapa kali pasukan SRB 'dijaga' dengan erat, ditepis dengan lembut dari pasukan lawan tanpa pandangan mata yang khas & tiupan yang merdu namun pasukan SRB tetap meneruskan perlawanan dengan tenaga dan semangat sukan yang masih ada. Pasukan SRB beberapa kali mendahului 1 mata ke depan dari pihak lawan. Separuh masa pertama, pasukan SRB mendahului dengan jaringan 9 - 8.



Di minit terakhir, Pasukan SRB sedaya upaya sepenuh tenaga berusaha untuk memastikan bola di dalam kawalan mereka, kemudian WD - Nina sangat cemerlang dalam pertahanannya dan berjaya merampas bola dari jatuh di pihak lawan. Pemain tengah berjaya menghantar bola masuk ke dalam kawasan 'D' SRB. GA - Dewi cuba untuk memasukkan bola ke dalam jaring, bola dalam genggaman erat, peluh menitis-nitis dan tangan cuba untuk menghayunkan ke atas - PREETTTT... ketika itu lah wisel penamat dibunyikan. Berakhirlah sudah harapan pasukan SRB untuk mara ke peringkat akhir dengan jaringan 11 - 12.


Walaupun tewas dengan sistem pengadilan yang kurang memuaskan, pasukan bola jaring SRB tetap JUARA as our GB said "The girls still be the true champions of our shool!". Syabas dan tahniah diucapkan kepada pasukan bola jaring SR Bengkurong atas permainan yang sangat cantik. WE'RE PROUD OF YOU! Not to forget, WELL DONE to the teachers incharge of netball.
Congratulation to all..

1st - SR Sengkurong.
2nd- SR Jerudong.
3rd - SR Bengkurong & SR. Junjongan.


WE'LL BE BACK!!!



Matrix Text Effect - http://www.matrixtext.com